27 Aralık 2013 Cuma

KATAKULLEYE GELMİŞ HAYATLAR

Herkes hayallerinin peşinden koşar.her nekadar çoğu gerçekleşmesede nankördür insan...isterde ister....
Allam bana şunuda ver,bide şunu,şuda olaydı iyiydi...evim olsun,arabam olsun,yatım,katım,karım olsun,paralar oluk oluk gelsin,çocuklarım olsun hepsi özel okullarda,yurtdışlarında okusun.valla ben yazarken yoruldum.düşünsenize herkesin duası kabul olmuş,dünyanın ta ortasına sıçmışız, yaşamaya çalışıyoruz.Herkes zengin.artık zenginlikten fakir olmaya özeniyoruz o derece yani...sokakları kimse süpürmüyor,hastalara kimse bakmıyor,kimse temizlik yapmıyor,zenginiz ama tüm işlerde bize kalmış..Olurmu böyle olmaz tabi..İlla birileri fakir olcak maalesef..Ama yinede tüm dilekler,temenniler aynıdır.İnsanoğlu sadece kendisini düşünür.Aşık olunca bile kendi sevgisine aşıktır aslında.Kendi duygularının tatminini yaşar.Sevdiği insanı bile kullanır.
Hayatın aslında ne kadar hızlı geçip gittiğini farkedemez,yaş kemale erer o kendini halen yolun başında sanar. 85yaşında olupta milli piyango bileti alan dedeler tanıyorum.Bir ayağı çukurda,hatta tüm bedeni çukura kadar inmiş dedem o yaştan sonra neyin zenginliğini yaşamak ister bir türlü anlayamam.İşte böyledir, dünyayı istila eden biz insanların hayat gayeleri.Halbuki hergünü en güzel kılmaya çalışmak ve imkanları kadar yaşamaya çalışmak daha kolay değilmidir.Böyle böyle katakulleye getirilir yaşam süresinin çoğu....Uçup gider eldeki herşey,son nefesini bile verirken Allam cennetine al bari beni diye dua eder:)))

Hiç yorum yok: