10 Şubat 2014 Pazartesi

KARDEŞİME.........


Soğuk gecelerde ısıtırdı gülüşü,
Bazen bir hüzün çökerdi üzerine,
Anlatırdı saatlerce hayalini....
Dinlerdim hiç bıkmadan ,bende dalardım hayallerime...
Keyfi yerindeyken maskaralık yapar,
Karnımız ağrıyana kadar güler,
Kim varsa tanıdık taklidini yapardık,
Farkına varmadan sabahı ederdik,
Gece bitti diye üzülür doyamazdık birbirimize.....
Küstüğümüzde olurdu.
Hemen barışalım ister gurur yapardık..
Kıyamazdım kardeşime her nekadar söyleyemesemde severdim ve hepde sevmekdeyim...
Birgün büyüdük aniden evcilik oyunlarımız,kavgalarımız,gülüşmelerimiz bitti...
Farklı yerlerde mekan kurduk ama bir araya gelince hep iki küçük kızkardeş olduk....
Yine yüzünde o bildiğim hüzün,sesinde bildiğim kırgınlıklar.....
Kıyamam kardeşime,hayat bizimle bazen acımasızca oynasada ona kıyamam...
İçindeki fırtınaları dindirmeye gücüm yetmez biliyorum ama,onu ölene dek bırakamam....
Geceleri sabah edecek günümüz çok daha....
Ona yinede sende beni özlüyormusun diye soramam:((((

Hiç yorum yok: