18 Nisan 2014 Cuma

GÜLE GÜLE RUHSUZ!!!!!!



Gelmiş geçmiş tüm günlerin
Geride kalan herşeyin bir anı olduğu,
Soğuk bir kış gününde,
Islak yerlere basa basa gittin...
Sormadın bile hafızada kalan
Bitmeyen soru işaretli problemlerin cevabını..
Siyah,solgun paltonun gölgesinde,
Dönüp bi geriye bakmadın bile...
Yaşananlar bu kadarmı sindi içine,
Hiçbirşey olmamış gibi.
Adımı kazıdığın yerlerin izi hala duruyor
O çok sevdiğin parfümüm aynı ama,
Sen çoktaaaan kazımışsın herşeyi..
Ben belkide çok şey beklemiş
Fazla sevmişim seni..
Fazla sevmek nedir onu bile anlatamadım sana,
Kahrolasıca SEN dinlemedin beni.
Biliyorum hayallerin vardı..
O hayallerin içinde yüzdebirlik bir yerim bile olmadı.
Gittin işte daha ne söyleniyorumki
Belkide sitemim gidenin ben olmayışımdır,
Güle güle yüreksiz,bencil,ruhsuz sen..
Bana bıraktığın geride kalan geçmişimle
Gönderiyorum seni......



Hiç yorum yok: